reklama

Zázraky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moja kolegyňa prežíva ako povedala podľa jej slov – najšťastnejšie obdobie jej života. Aj na 35 ročnú Maťku sa usmialo šťastie a našla si svojho vysnívaného princa. Čo je celkom absurdné, zoznámila sa s ním, keď jej bývalý manžel pracoval v Anglicku a on bol jeho známy. Prišiel jej odovzdať finančný príspevok na dcéru. Maťka si doteraz pamätá na ten moment, kedy otvorila dvere a zastala ako mechom praštená. Pred ňou stál jej vysnívaný muž. Fyzicky bol presne to, po čom túžila. Vysoký, vyšportovaný, upravený štyridsiatnik s neodolateľným úsmevom a hustými tmavými vlasmi s jemnými šedinami. „ Nezmohla som sa skoro ani na slovo. Cítila som sa ako nejaká mladá tínedžerka. “ doteraz sa na tom smeje. V jej prípade sa z fyzicky krásneho muža, stal aj jej partner, ktorý ju nezaujal len ako vyzerá. Jeho životné hodnoty sa stotožňujú s Maťkinými a aj po roku je zamilovaná, tak ako na začiatku. V rámci jej osoby sa z nereálnej rozprávky stala krásne reálna. A verte stále tú rozprávku na nej je badať. Nechápala som. Sama som sa seba pýtala, či v mojom prípade tiež existuje nejaký prototyp ideálneho muža, pri ktorom sa mi zakrúti hlava a nezmôžem sa ani na slovo ( čo pri mojej výrečnej povahe je veľmi ťažké ). Bola som taký rozprávkový purista. Neverila som, že by sa predo mňa dokázal objaviť muž, pri ktorom stratím slová. Až do minulého mesiaca.Išla som s kamarátkou na oslavu. Kamarátov známy oslavoval 28 rokov. Osobne som ho nepoznala, no mali sme spoločný okruh blízkych. Oslava pomaly štartovala, čakalo sa len na pána oslávenca. Práve som vychádzala z toalety, keď sa oproti mne objavil muž, ktorý ma mechom praštil. A stal sa zázrak. Stratila som reč. Civela som na neho ako postihnutá s pootvorenou pusou. Prebral ma až jeho pevný stisk ruky. „ Ahoj ja som ( dajme tomu ) Mr. B. “ „ Ka-katarína.“ vyhabkala som zo seba. Môj faux pas z habkaním mena nemal však konca. Keďže moji priatelia ma považujú za komunikatívnu osobu, prečo by som nemohla prvá predniesť blahoželanie ( pravdepodobne počítali, že povedia len pripájam sa a podajú ruku ). To som však ešte bola v rozprávkovom delíriu a môj prednes obsahoval asi tak trikrát zopakovanie všetko najlepšie, narodeniny som si pomýlila s meninami a ak dovtedy niekto nevidel, aká som z neho doslova namäkko, tak to už bolo jasné každému. Po pár minútach a panáku hrušky, ktorú mi na prípitok nalial Mr. B., som dokázala správne artikulovať a komunikovať. Prežila som s ním veľmi príjemný večer. Mr. B. nepredstavoval len fyzicky nádherného muža, ale bol neuveriteľne prirodzený a sálala z neho krásna pozitívna energia. Mali sme o čom komunikovať, zistili sme, že máme toho dosť spoločného. Vedel ma rozosmiať, predstavoval sebavedomie a ambíciu ( čo ja mám na mužoch neuveriteľne rada). Bol šarmantný a fascinoval ma, čím ďalej, tým viac. V mojom prípade tento večer bude pre mňa veľmi peknou spomienkou.Bohužiaľ nie každý má také šťastie ako Maťka. Môj Mr. B. je čerstvo po rozchode dlhoročného vzťahu- čo znamená nesprávne načasované. A aj keď som sa s ním krásne cítila, neznamená to, že to mohlo byť obojstranné. Viete niekedy ten mužský – nie je z teba až tak paf. Avšak poznám ešte pár pekných- tradičných a osvedčených fráz- Nikdy nehovor nikdy a Možno motyka vystrelí. A ako som neverila , že by som mohla stretnúť muža, ktorý by mi vytrhol reč z úst, tak začínam veriť, že zázraky sa predsa dejú. Pravdepodobne nie s Mr. B. – bol pre mňa skôr len malé okúzlenie, taký čarovný strýc z rozprávky, ktorý mi ukázal, že každý si raz nájde nejakého pána alebo pani Božskú a prežije si svoju rozprávku. Avšak občas treba veriť, že tie naše malé životné zázraky sa dejú a budú diať. A to nielen v rozprávkach. Prajem Vám život plný zázrakov. Vaša Katarína

Katarína Gajdošíková

Katarína Gajdošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som neobyčajné dievča v neobyčajnom meste s neobyčajnými zážitkami, o ktoré sa chcem s vami podeliť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu