reklama

Aj muži majú svoje dni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred pár dňami som sa stretla s dobrou priateľkou na káve. Nina má neuveriteľne časovo náročnú prácu, a preto každá chvíľka ukradnutá z jej silného pracovného nasadenia mi lichotí. Ninku mám rada preto, že je to žena, ktorá mi úprimne vždy povie, čo si myslí a nehrá sa na nejakú panenku vystrihnutú z viktoriánskeho obdobia. Vždy ma zahrnie množstvom nových informácií ohľadom jej súkromného sexuálneho i nesexuálneho života. Pritom sa dá posúdiť, že je tiež občas vystrihnutý z nejakej vtipnej mužskej sience – fiction, ktorú si človek len tak nevymyslí. Bohužiaľ Ninkine príbehy ( keďže má šťastie byť v pozícii tej druhej ) ma stále utvrdzujú v názore – never mužom a moja dievčenská naivita sa po každom spoločnom stretnutí vyplavuje viac a viac.Jej posledný príbeh bol celkom zaujímavý, ale nestretla som sa s týmto prípadom prvýkrát. Nina prežila prednedávnom malé diskrétne stretnutia so svojím kolegom. Nešlo tam o spoznávanie duše ani nejaký pracovný pohovor. Už predtým slovne ( hlavne cez net- aký je tam človek vždy otvorenejší ) spolu laškovali. A na milého kolegu prišla chvíľka, že slovné laškovanie premení na reálne a ukáže jej, aký on je Mr. Big . Spali spolu asi päťkrát v priebehu nasledujúceho týždňa. Potom sa vrátila jeho priateľka z babskej lyžovačky. Nina zostala dosť prekvapená. Všetci v robote ( respektíve jeho mužskí kolegovia a asi aj jeho kamaráti ) vedeli, že spolu spávajú, preto Nine ani vo sne nenapadlo, že robí druhé husle. Avšak postupne sa dozvedala, že jej milý kolega má dvakrát do roka ( keď jeho dlhoročná priateľka odíde na babskú jazdu ) svoje dni.Smutné, ale aj MUŽI MAJÚ SVOJE DNI. Na rozdiel od nás sa však líšia prehnaným apetítom vyskúšať inú ako tú svoju. V tomto prípade krásne vidíme, že pokiaľ my ženy ( aspoň väčšina z nás ) podvádzajú z citu, muži to berú ako čistý pud. Po dlhšom čase, ak nie je náš sexuálny život naprogramovaný na skoro dokonalosť alebo nie sme tie šťastné a nestretneme nejakú tú výnimku ( treba veriť na výnimky ), skoro každý muž prežije tú svoju periódu. Či sa však opakuje pravidelne alebo sa zjaví len raz za život- to už ani tá najväčšia jasnovidka nedokáže určiť. Bohužiaľ poznám prípady z obidvoch strán. Môj známy Peter, ešte z vysokej školy z prvých ročníkov prežíval svoje dni možno častejšie ako jeho priateľka, dajme tomu Linda. Kým Linda, ktorá na rozdiel od neho bývala na priváte, sa učila a pripravovala do školy ( lebo patrila k tým menej party girls), Peter každý utorok obháňal nejakú mladú slečnu a s jeho neodolateľným úsmevom ju pozýval na izbu. Jeho všetci kamaráti to vedeli, ale pred Lindou to bolo ako v hrobe. A keďže Linda sa s jeho party partiou nestretávala, vôbec jej nebolo čudné, že si jej miláčik občas ( tak raz za mesiac, keďže poznáme tie finty fň typu- miláčik už idem spať alebo išiel som iba na jedno pivo) zabáva. Taktiež keď boli spolu, tak sa venoval len jej- ako by bola len tá jediná. A zásadne nebrať drevo do lesa, kde ťa dobre poznajú, aký si ty drevorubač... Aj keď som Petra poznala lepšie ako Lindu, som celkom rada, že sa nezobrali a Linda nakoniec otvorila oči. Myslím si, že na jednu hlavu to bolo celkom dosť veľa smetia, ale vyzerala ako rozumná žena a verím, že si nájde v budúcnosti pána bezperiódového. „ Radšej si užijem teraz ako by som mal podvádzať v manželstve. “ Tieto slová sa mi zarezonovali pred dvoma rokmi do hlavy a doteraz som v nich nenašla nejakú hlbšiu ideu. Práve toto bola výhovorka môjho vtedajšieho kamaráta na otázku, prečo podviedol jeho krásnu priateľku Mariku. Šikovná, ukecaná, spoločenská a sexi blondínka dostala parohy a ja doteraz neviem, čím si to zaslúžila. Tvorili a ešte stále tvoria naozaj krásny pár a nikto by nikdy nepovedal, že ju podviedol. Vedel to len malý okruh ľudí. Jeho dvaja kamaráti a ja ( žena, s ktorou ju podviedol ). Vtedy som si myslela, že keď muž podvedie svoju priateľku alebo manželku, musí v tom určite niečo byť. To, že tým môže byť len čistý pud po sexe, niečo také plytké, to nás radšej nenapadá. Mariku som predtým nepoznala, keď som však potom zistila, aké milé dievča je, cítila som sa ako beštia. Pravidelné stretnutia a úsmevy, že však, čo sa také hrozné stalo- bohužiaľ do tohto radu herečiek nepatrím, a tak som zvolila odchod. Pomaly som s nimi ukončila kontakty, občas ich náhodne stretnem- porozprávame sa, čo nové. No odtiaľ – potiaľ. Ja dúfam, že jej partner sa už vyšantil a svoje dni nechal v záveji minulosti. Teraz ma napadol ešte jeden zaujímavý prípad mužských dní v podobe nevery u mojej priateľky Silvie. V lete sa stretla s jedným milým Pražákom, najprv u nich v Tatrách, neskôr si dohodli rande v českej metropole, keďže sme sa tam chystali na pár dní. Stretávala sa s ním asi dva týždne. Milé kino vymenili za krásnu večeru, večerné prechádzky, dlhé rozhovory... Tento muž sa jej páčil, cítila sa s ním dobre. Všetko viedlo k ďalšiemu kroku – a tým bola návšteva jeho bytu. Keď som sa náhode o druhej v noci zobudila a skontrolovala Silviinu posteľ, ktorá bola prázdna, s úsmevom som si domyslela, že nezostalo len pri návšteve a pozeraní filmu pri vínku. Ráno ma zobudila s uslzenými očami a fľašou hrušky. „Dnes nejdeme do roboty, dnes sa ideme opiť. “ Nechápala som. A tak spustila príbeh o naozaj „príjemnom “ prebudení. Mali krásny večer s veľmi dobrým ukončením, avšak ráno keď Silvia vstala v plnej svojej spokojnosti, si všimla na stolíku malú fotku. Bol tam on s usmiatou ženou. „ To je tvoja sestra alebo nejaká kamarátka? “ spýtala sa bez nejakého podozrenia. „ Nie, to je moja manželka. “ povedal úplne bez emócií. Silvia sa len zasmiala, keďže si stále myslela, že to je len nejaký žart. Byt bol zariadený úplne staromládenecky, žiadne kvetinky, bytové doplnky a kuchyňa vôbec nevyzerala, že by tam nejaká žena kedy varila. „ Jasné a ja mám za muža moslimského šejka a desať detí. “ zasmiala sa. „ Silvia, to je vážne moja žena. “ Neverila vlastným ušiam. Postupne ju prešla jej dobrá nálada a po troch minútach, keď si dala reálne dohromady, že dva plus dva sú štyri, začala na seba súkať porozhadzované veci. Postupne sa dozvedela, že jeho žena je nejaká veľká ryba v oblasti architektúry a chodí sa domov vybaliť a prebaliť. Kariéra ju celkom dosť pohltila a moc si neuvedomuje, že jej to hltá aj jej manželstvo. Neviem, či v tomto prípade mužské dni neboli oprávnené, na neveru sa nemôžeme pozerať jednoliato. Avšak nebolo by lepšie si najprv sadnúť a porozprávať, čo sa cíti ( či to pre mužov je taký veľký problém vyjadriť, čo momentálne v nich je? ) ... Ešte niečo ma k tomuto tragikomickému príbehu niečo napadlo. Keď sa opýtala , prečo jej nepovedal, že je ženatý, len stroho jej odpovedal, že sa nepýtala. A aj keď je obrúčka momentálne veľmi moderná- tak ako sa na ten prst navlečie, tak sa v určitej situácii vie aj rýchlo zvliecť.Posledný prípad, ktorý ma momentálne napadá je moja posledná skúsenosť. Občas sa človek ( hlavne muž ) zľakne určitej zodpovednosti alebo pocitu kroku vpred, ktorý by pre neho znamenal zriecť sa určitých slastí minulého života. Hovorí sa tomu dospieť. Pred nedávnom som sa stretávala s Mr. B. Bohužiaľ mal čerstvo po dlhoročnom vzťahu, a preto som si povedal, že si nebudem od toho moc sľubovať. Avšak už od začiatku som z neho nemohla spustiť oči a neskôr som si uvedomila, že sa naivne začínam namotávať. Celkom ma to hnevalo, lebo som si pripadala ako prvoplánová puberťáčka. Keď som o ňom svojimi žiariacimi očami hovorila svojej kamarátke, varovala ma pred jedným, a to : prežili si naozaj veľa, je dosť veľká šanca, že sa znova dajú dokopy. Ona sama vedela, o čom je reč. Raz tiež odišla od svojho budúceho manžela. Pred troma rokmi mala menšiu aféru počas letného pobytu v Írsku. Avšak on ( ako jeden z mála mužov ) jej odpustil a začali znova spolu. Vtedy si uvedomila, že jediného koho ľúbi - je práve ten, ktorého chcela zo strachu zo zodpovednosti nechať. Teraz sa idú brať a ona sa na svoj krok vpred neuveriteľne teší. A tak je to podľa mňa aj s Mr. B. Posledný typ mužských dní je strach. Strach z kroku vpred, útek pred zodpovednosťou, rozlúčka s chlapčenským životom. Mimochodom moja kamarátka mala pravdu. Že vraj sa znovu dávajú dokopy. A aj keď ma to trošku bolí ( avšak ako rýchlo to prišlo, dúfam, že aj rýchlo odíde ), musím priznať, že jeho riešenie bolo správne. A popravde Mr. B. nevyzerá ako muž, ktorý má často svoje dni, a preto si myslím, že toto je jeho posledná perióda. Nakoniec by som chcela dodať, že aj keď muži majú svoje dni – väčšina z nich ich nemá každý mesiac. Aspoň treba dúfať, že ten náš je v našom prípade bezperiódový alebo si svoje dni vybil ešte pred nami. Ak však na neho prídu aj počas nášho vzťahu, treba zvážiť okolnosti. Odpustiť sa dá vždy, bohužiaľ tiež sa nedá zabudnúť. A preto za Vás dúfam, že sa nikdy nezapletiete do tejto mužskej periodickej sústavy. Vaša Katarína

Katarína Gajdošíková

Katarína Gajdošíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som neobyčajné dievča v neobyčajnom meste s neobyčajnými zážitkami, o ktoré sa chcem s vami podeliť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu